Velcí hráči na českém internetu

  1. Zastoupení fulltextů na českém Internetu

    Největším, co se týče návštěvnosti je fulltextový vyhledávač na www.seznam.cz nebo chcete-li search.seznam.cz.  (svého času dodával hledání i na Atlas.cz)

  2. Google a jeho vyhledávání, které se mj. dá rozdělit na google.czgoogle.com. Současně zajišťuje hledání pro Centrum.cz. Dříve dodával hledání ve světě pro Seznam.cz
  3. Jyxo, dříve na Atlas.cz, nyní na 1188.cz či tn.cz
  4. Yahoo
  5. Bing.com, dříve Live.com – z dílny Microsoftu

V procentuálním zastoupení to je:

  • 62% Seznam.cz
  • 25% Google.cz (bez Google.com)
  • 13% Ostatní

Zdrojem dat jsou historické statistiky toplistu. Google tato data neuznává, ale myslím že pro představu jsou zcela postačující.

Existuje samozřejmě spousta jiných statistik. A také existuje spousta ruzných metodik. Některé měří reálné uživatele, jiné zase přistupy ze stránek. Nicméně všechny se vesměs shodují, že 62% hledání v české republice obstará Seznam, 25% Google a zbylých 13% ostatní fulltexty.